tiistai 21. tammikuuta 2014

Road Trip

Jos jollekkin jäi vielä epäselväksi, voitin tosiaan liput Putouksen live-showhun lauantaille. Ja tieto tästä tuli perjantaina, hiukka lyhyt varoaika.
Jotenkin ihmeen kaupalla sain kutenkin heti lapsen-ja koiranvahdin. Miestä piti vähän houkutella, koska onhan se nyt ihan hirrrrveeen kallista jajaja kaikkea. Sitten kun totesin, että meen sinne sitten yksin ja paipatan sulle yleisöstä niin johan sua vituttaa kotisoffalla, alkoi mieheenkin tulla vipinää.

Lauantai aamuna sitten Hondan nokka kohti helsinkiä!

Kuvasin matkalla pojille lentokoneen, hehheh

Ikea ja Ideapark ohitettiin ihan tyynen rauhallisesti

Tässä kohtaa puutunut persiini hurrasi riemusta, enää reippaan 50km!

Hotelli löytyi yllättävän hyvin. Tietysti, koska mä olen maailman paras kartturi. Löydettiin booking.comista halvalla Hilton Strandista huone. Tämä kyseinen hotelli siis sijaitsi ihan hakaniemen rannassa. Hulppea oli, verrattuna perus sokos-hotelleihin. Ja suht edullinenkin vielä, sisältäen kylpyammeet yms.herkut.

Kauaa ei ehditty aikailla huoneessa. Vaattet vaihtoon, hiukset kuosiin ja vähän meikin freesausta. Otettiin aulabaarissa ensin yhdet ja sitten huristettiin taksilla filmihallille!

Kukkuu!

Tyypit kävi esittäytymässä ennen kuin lähetys alkoi

Ihana Jaska jollain mainoskatkolla

Kokemus oli ihan mahtava! Ovella seisoi järkkäri, joka oli niin kliseisen leffamainen järkkäri kuin olla saattaa. Hauska Arska viihdytti meitä ennen showta ja aina mainoskatkoilla. Vieraista pidettiin hyvää huolta, virvokkeita ja pikkusuolaista oli tarjolla. Virvokkeita kannettiin katsomoon jokaisella mainoskatkollakin! Niin ja me kaikkihan oltiin siis kutsuvieraita, lippuja ei saa mistään ostettua.
Jos satutte voittamaan joskus, suosittelen ottamaan tilaisuudesta vaarin. Tunnelma oli paikanpäällä ihan uskomattoman hyvä, käsin kosketeltava.

Illan päälle ajeltiin lähijunalla Pasilasta keskustaan, jossa treffattiin mun vanha luokkakaveri ja miehen vanha työkaveri. Istuttiin iltaa, syötiin, juotiin, juoruiltiin. Hakaniemeen palattiin yöllä metrolla. Menin sellaisella ihan first time ever. Jännintä oli metroasema, jonne kaikki sekakäyttäjät olivat ryömineet koloistaan silmät seisoen..

Aamulla lähdettiin sitten etsimään aamiaista jostain. Meidän hotellissa kun se olisi maksanut 27e/lärvi. Ihmekkään kun huoneen sai halvalla..
Tämän päälle käytiin hakaniemien rannassa kävelyllä ja fiilistelemässä niin kaunista pakkaspäivää.

Ihmiset on ihan hulluja! Ne oli jo pilkillä!

...ja koiraa lenkittämässä jäällä. Apua. Ite en tohtisi.

Mutta kyllä muuten teki parisuhteelle hyvää tämmönen extempore-reissu ihan kahdestaan. Heti kun härmänmaa jäi taaksepäin, oltiin vaan me kaksi. Ihan kuin ennen vanhaan, valmiina valloittamaan maailman. Kaikki huolet ja murheet jäi taakse päin. Olo on taas ihan vastarakastunut.

Lapsia oli kyllä niin hirviä ikävä silti, tottakai :) sunnuntaina ajettiin pirua kyytiä kotiin päin, ainoastaan Hämeenlinnan cittarissa ja parit takeaway-kahvikupit nappaamassa.
Ptä ihan hävetti, kun mentiin niitä hakemaan, kun mä vaan halailin ja pussailin ihan hulluna molempia. "Äiti, mua hävettää. Kaikki kattoo!" :D