tiistai 12. marraskuuta 2013

i'm still here!

Eipä vaan oo ollut hirveesti kirjoteltavaa. Ihan normi arkea. Edelleen uus duuni hakusessa, edelleen muksut vaan kotosalla mun kanssa. Jos ei lasketa päiväkerhoa, joka on tiistaisin ja torstaisin ja tarjoaa kyllä erittäin tarpeellisen henkireiän.
Lisäksi olen lenkkeillyt semi-ahkerasti, jopa sadesäällä. Wohoo! En olekkaan sokerista!

Juhlittiin toisen poitsun nimppareita leffaillalla. Juhlasankari sai valita elokuvan, kylkeen vähän jätskiä ja muita herkkuja. Perheen laatuaikaa.

Viikko sitten oltiin miehen siskon naamiaisissa näinkin hehkeenä


Cutiepie

Juhlat oli hienosti järjestetty, Isäntäväkikin oli naamioitunut, tarjoilut herrrrkullisia, talo hyytäväksi koristeltu ja seura mitä' parhainta. Ekat naamiaiset vietettiin viimevuonna, toivottavasti ensivuonna jälleen!

Niin joo ja uimassa käytiin myös "paikallisessa". Otettiin mun pieninkin pikkusisko mukaan. Mun pienet miehet ui menemään  kuin viimeistä päivää. Käsikellukkeilla tokikin, mutta silti. Oli aivan mahtavaa itsekkin uida, oikeesti uida kunnolla isossa altaassa kun pikkumiehet vaan pulikoi perässä niinkuin sieviset konsanaan. 
Minä ihmeissäni että missä te ootte uimaan oppinut?
"No äiti! Sielä uimakoulussa tietenkin!"
Kas vain, olinpa taas tyhmä ;)

Ja että saisin tästä postauksesta tarpeeksi sekavan, yksi juttu vielä:
Muistakaa heijastimet! Me ollaan aina näin näkyviä.
Meidän kotitiellä kävi erittäin ikävä onnettomuus, kun eräs pidetty vanhempi mies henkilö
käveli pimeellä eikä autoilija huomannut...

Puss!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti lämmittää mieltä!