tiistai 5. marraskuuta 2013

Rakas joulupukki...

Olen rakastunut.
                                    Nyt viimeksi Dr.Martensin Triumph-maihareihin.
Ne on kauniit.
Kestävät. Aitoa nahkaa.
Käytännölliset Suomenkin sää oloissa.

Ajattomat. 
Klassikot. 
Ja näin työttömänä, aivan liian kalliit.

Mutta oikeesti. Ne olisi mun ensimmäiset klassikkokengät. Oikeesti käytännölliset. Parempi vaihtoehto kuin vaikka jotkut huimat Jimmy Choot. 
Näin syys sateilla pysyis varpaat kuivina. Ja kumipohjan ansiosta, näillä ei varmaan helposti liukastele. 
Aitoa nahkaa, aah.
Nämä kävisi farkkujen kanssa. Hameiden ja mekkojen, tuoden vähän rouheutta. Menisi ihan hyvin tuulihousujen kanssakin. 
Mulle ei olisi väliä, onko toi sisäkankaan kuosi kukkainen vai skottiruutu. Löysinpä myös union jack-kuosilla, joka oli ihan hauska. Ehkä kuitenkin vähän liikaa.
Nämä varmasti kestäis kauemman, kuin jotkut halpahallin mukakivat-kengät. Joita joudun joka syksy ostaa uudet ja hei, sehän vasta kallista on? Ja ihan hullua luonnonvarojen haaskausta!
Ja toisaalta, köyhällähän ei ole varaa ostaa huonoa.
Mutta kuitenkin, rakas joulupukki, jos luet tämän. Tuo minulle Dr.Martensin Triumphit koossa 40. Olen parhaani mukaan yrittänyt olla kiltti. Ja fiksu. Ja filmaattinen. Ja lupaan olla jatkossakin. Enkä mitään muuta toivo! 
PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti lämmittää mieltä!